Anna Karenina

A könyv gimiben nem igazán érintett meg, felnőtt fejjel viszont nagyon. Kb. egy éve olvastam, így még viszonylag sok részletre emlékeztem, mikor megnéztük a filmet. Mivel mindig tudtam, mi fog történni, egészen más szemmel néztem, mintha maga a történet is újdonság lett volna. A képekre és a kreatív megoldásokra koncentráltam, azok pedig nagyon jól sikerültek. Szerintem zseniális, ahogy bepakolták a regény világát egy színházba; így sokkal inkább átjött az a nyomasztó érzés, hogy abban a közegben az, ami három ember magánügye lett volna, közüggyé vált. És szerintem képileg is sokat tett hozzá, egyedivé tette a filmet. Szóval szerintem ötből öt csillag, vagy nem tudom, mi lesz a skála ezen a blogon. Viszont azoknak az ismerőseimnek, akik nem olvasták a könyvet, nem tetszett a film, mert nem tudtak mit kezdeni a történettel. Úgyhogy előbb olvassátok, aztán nézzétek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése